Jak psát reklamní text
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-4061-4 |
EAN: | 9788024740614 |
Termín: | 09.02.2012 |
Pořadí vydání: | 4. aktualizované a doplněné |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 224 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové trendy v marketingových komunikacích se zaměřením na reklamní text a nevyhýbají se ani etickým aspektům reklamní tvorby. V knize, která je určena jak studentům, tak praktikům v oboru, se dozvíte, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak vytvořit název firmy či produktu, jak složit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků i jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.