Jak psát reklamní text
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-2452-2 |
EAN: | 9788024724522 |
Termín: | 22.05.2008 |
Pořadí vydání: | 3. aktualizované a rozšířené |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 224 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Edice: | Manažer |
Anotace
Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, nově je v knížce zařazena část o vlivu angličtiny a jejím pronikání do českých reklamních textů, a to včetně příkladů, větší pozornost je věnována technikám tvůrčího psaní, rozšířena je kapitola o textu na komerčních webových stránkách, jsou doplněny nové příklady a autoři zmiňují i některé nové trendy v marketingových komunikacích ve vztahu k tvorbě reklamního textu. Dozvíte se, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak sestavit název firmy či produktu, jak vytvořit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků a jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.