66%

Homo spotřebitel

978-80-245-1822-0
978-80-245-1822-0
Autoři:, Hilda Bártová
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

978-80-245-1822-0
978-80-245-1822-0
Nakladatel:Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
ISBN:978-80-245-1822-0
EAN:9788024518220
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):320
Formát (výška x šířka):257 x 182 mm
Vazba:brožovaná
Materiál:kniha

Anotace

Cílem publikace je charakteristika chování spotřebitele. Homo spotřebitel je zobrazován jako jednota 2 úrovní: makroekonomické, rodinné a individuální. Všechny tři polohy mají na jeho chování zásadní vliv, i když jsou subjektivně vnímány s různou intenzitou. Na makro úrovni jsou tvořeny klíčové rozměry celkové úrovně spotřeby, projevují se na ní dynamika vývoje spotřeby a vliv základních determinant ekonomiky, technického vývoje užitných vlastností produktů a potřeb podmíněných soužitím s přírodou. Vývoj je definován jednak trendy, jejich variabilitou (koridory vývoje). Spotřebitel je vyjadřován ve virtuální podobě ""průměrného"" spotřebitele. Ten se projevuje i jako norma, od které se odvíjejí aspirace spotřebitele, představy bohatství a chudoby. A jou tak jedním z východisek spotřebního chování.