66%

Homo spotřebitel

978-80-245-1822-0
978-80-245-1822-0
Autoři:, Hilda Bártová
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

978-80-245-1558-8
978-80-245-1558-8
Nakladatel:Oeconomica
ISBN:978-80-245-1558-8
EAN:9788024515588
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):206
Formát (výška x šířka):297 x 210 mm
Vazba:brožovaná
Materiál:kniha

Anotace

Charakteristika chování spotřebitele ve třech rovinách: makroekonomické, domácnosti a individua. V rovině makroekonomické vazby na základní makroekonomické veličiny a spotřební specifika: trendy, koridory, Englovy křivky, megatrendy, spotřební vlny. V rovině domácností sociální příslušnost, skladba příjmů, vliv počtu členů domácnosti, lifecyklus. V rovině chování individua principy kvantitativního výzkumu a jevy se kterými se setkáváme při kvalitativním výzkumu (aktivizační a motivační procesy, semiotika, normalita, dobrý obraz, kulturní atributy, image včetně technik jejich výzkumu). Speciální pasáž je věnována vnímání ceny, principům segmentace, vybraným modelům spotřebitelova rozhodování a základním přístupům k predikci tohoto chování.