87%

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Autor:
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-2439-3
EAN:9788024724393
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):240
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, zaměřit se na strategické segmenty místo tržních, musí poskytovat zákaznická řešení, využívat správné distribuční ziskové kanály a generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Výhodou knihy je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: „Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu.“

Žánr a kategorie knihy Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama