Řízení hotelového provozu
Obsah
Kniha popisuje především organizační strukturu hotelu, hotelový marketing, podnikatelský plán, marketingový mix, plánování, realizaci včetně kontroly a obchodní politiku.
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-86724-30-0 |
EAN: | 9788086724300 |
Termín: | 2007 |
Pořadí vydání: | 4. přepracované |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 240 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 140 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Kniha, kterou dostáváte do rukou, by měla být průvodcem všem, kteří se o oblast cestovního ruchu a zejména o hotelové služby zajímají, případně v této oblasti již působí nebo se v ní chystají začít pracovat. Kniha v sobě spojuje jak teoretické, tak i některé praktické poznatky a návody, z toho důvodu je vhodná pro studenty i pro osoby působící v hotelové praxi. Pevně věříme, že kniha ppomůže zvýšit úroveň hotelového sektoru v naší republice a získat zpět prestiž, kterou naše země v tomto odvětví historicky měla. Kniha popisuje především organizační strukturu hotelu, hotelový marketing, podnikatelský plán, marketingový mix, plánování, realizaci včetně kontroly a obchodní politiku.
Žánr a kategorie knihy Řízení hotelového provozu
Zdraví a životní styl » Kuchařky a nápoje » Pohostinství | |
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |