Podnikání malé a střední firmy
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-2409-6 |
EAN: | 9788024724096 |
Termín: | 07.02.2008 |
Pořadí vydání: | 2. aktualizované a rozšířené |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 320 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Vazba: | brožovaná bez přebalu lesklá |
Materiál: | kniha |
Edice: | Expert |
Anotace
Druhé, aktualizované a rozšířené vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast daní, pojištění, účetnictví, pracovních vztahů apod. Dále jsou v knize doplněny programy podpory malého a středního podnikání, výrazněji rozšířena je problematika společenské zodpovědnosti firem a také téma životního cyklu podniku, spojenectví malých a středních organizací a oblast high-tech technologií. Kniha se řízením malé a střední firmy věnuje komplexně: od ekonomiky a finančního řízení přes řízení lidských zdrojů, obchod a marketing, tvorbu cen, účetnictví a výkaznictví, až po daňové a další povinnosti. Autoři uvádějí praktické důsledky vstupu ČR do EU, vysvětlují, jak postupovat při zakládané nové firmy, k čemu je podnikatelský plán nebo jak využít podpůrné programy státu a EU.