76%
Psychologie hodnot
Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci |
ISBN: | 978-80-244-2295-4 |
EAN: | 9788024422954 |
Termín: | 22.10.2009 |
Pořadí vydání: | 2. přeprac. a dopl. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 378 |
Formát (výška x šířka): | 250 x 176 mm |
Vazba: | pevné desky, plátěný potah, přebal |
Materiál: | kniha |
Anotace
Autorovi se podařilo podat kromě množství utříděných fakt také přesvědčivý důkaz, že koncept hodnoty do psychologie nejen patří, ale je zde i konceptem klíčovým, propojujícím zejména další základní koncepty, jako jsou postoje a motivy v obecné a sociální psychologii, vůle a charakter v psychologii osobnosti a další. Kniha je vskutku dobře pojatým encyklopedickým přehledem dané problematiky, a jako taková je vítaným přínosem ke studiu problematiky hodnot vůbec. Vychází v druhém, doplněném a přepracovaném vydání.
Žánr a kategorie knihy Psychologie hodnot
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |