87%
Pravděpodobnostní modely v managementu
Nakladatel: | Academia |
ISBN: | 978-80-200-1704-8 |
EAN: | 9788020017048 |
Termín: | 20.10.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 136 |
Formát (výška x šířka): | 200 x 130 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Kniha představuje matematické modely některých manažerských úloh, u kterých jsou respektovány náhodné vlivy, a s nimiž se manažeři setkávají při rozhodování na různých úrovních v podnicích i organizacích. Kniha se snaží pokrýt tři důležité okruhy úloh - rozhodovací úlohy z teorie firmy, marketingu a financí, které využívají Markovovy řetězce, dále úlohy hromadné obsluhy a konečně teorii zásob. Kniha je použitelná jako vysokoškolská učebnice především na ekonomických fakultách, ale i na technických fakultách s ekonomickým zaměřením.