70%
O značkách
Nakladatelé: | Dokořán |
Argo | |
ISBN: | 978-80-7363-261-8 |
978-80-257-0158-4 | |
EAN: | 9788073632618 |
Termín: | 23.10.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 256 |
Vazba: | pevné desky, papírový potah, přebal |
Materiál: | kniha |
Edice: | Zip |
Anotace
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky. Radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru - v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje. Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty.
Žánr a kategorie knihy O značkách
Naučná » Společenské vědy |