83%

Agenda Setting

Agenda Setting
Agenda Setting
Autor:
Podtitul:Nastolování agendy: masová média a veřejné mínění
Originál:The Mass Media and Public Opinion
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání angličtina angličtina
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Agenda Setting
Agenda Setting
Nakladatel:Portál
ISBN:978-80-7367-591-2
EAN:9788073675912
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Překladatelé:Tomáš Kačer, Vlastimil Nečas
Editor:Tomáš Vystrčil
Typograf:Miroslav Palíšek
Rozsah (počet stran):256
Formát (výška x šířka):200 x 130 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha
Edice:Média

Anotace

Autor představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich vytváří veřejnost. Kniha se mimo jiné snaží odpovědět na otázku, proč vyzvedávají převážně tzv. černou kroniku a negativní zprávy a nepřispívají spíše k diferencované politické orientaci a zasvěcenému názoru veřejnosti. Autor je zakladatelem teorií týkajících se konceptu agenda setting. Ve své knize shrnuje stovky mediálních výzkumů na toto téma a kritickým způsobem se zabývá prameny a dopadem agendy nastolované médii. Kniha je určena studentům mediálních studií, politologie a sociologie.

Žánr a kategorie knihy Agenda Setting

Naučná » Společenské vědy