84%
Výuka žáka s odlišným mateřským jazykem z hlediska přípravy učitele
Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci |
ISBN: | 978-80-244-2162-9 |
EAN: | 9788024421629 |
Termín: | 31.01.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Rozsah (počet stran): | 118 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Monografie prezentuje teoretické i praktické poznatky související s výukou žáků s odlišným mateřským jazykem , dále výsledky relevantních výzkumných šetření. pozornost je věnována demografickým a legislativním souvislostem, teoretickým modelům vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem i praktickým zkušenostem z ČR i zahraničí. Na příkladu Pedagogické fakulty UP v Olomouci jsou vymezeny předměty, ve kterých mohou zejména studenti učitelských oborů načerpat související poznatky. Neprodejná publikace.
Žánr a kategorie knihy Výuka žáka s odlišným mateřským jazykem z hlediska přípravy učitele
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |