Marketing služeb – efektivně a moderně
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-5037-8 |
EAN: | 9788024750378 |
Termín: | 26.02.2014 |
Pořadí vydání: | 2. aktualizované a rozšířené |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 272 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.