76%

Marketing služeb – efektivně a moderně

Marketing služeb – efektivně a moderně
Marketing služeb – efektivně a moderně
Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Marketing služeb – efektivně a moderně
Marketing služeb – efektivně a moderně
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-5037-8
EAN:9788024750378
Termín:
Pořadí vydání:2. aktualizované a rozšířené
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):272
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.