76%

Marketing služeb – efektivně a moderně

Marketing služeb – efektivně a moderně
Marketing služeb – efektivně a moderně
Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Marketing služeb – efektivně a moderně
Marketing služeb – efektivně a moderně
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-2721-9
EAN:9788024727219
Termín:
Pořadí vydání:1.
Místo:Praha
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):232
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Vazba:brožovaná bez přebalu lesklá
Materiál:kniha
Edice:Manažer

Anotace

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.