83%

Marketing kulturního dědictví a umění

Marketing kulturního dědictví a umění
Marketing kulturního dědictví a umění
Autor:
Podtitul:Art marketing v praxi
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Marketing kulturního dědictví a umění
Marketing kulturního dědictví a umění
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-2724-0
EAN:9788024727240
Termín:
Pořadí vydání:1.
Místo:Praha
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):288
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Vazba:brožovaná bez přebalu lesklá
Materiál:kniha
Edice:Manažer

Anotace

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu.

Žánr a kategorie knihy Marketing kulturního dědictví a umění

Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama