87%

Psychologie reklamy

Psychologie reklamy
Psychologie reklamy
Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Psychologie reklamy
Psychologie reklamy
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-2196-5
EAN:9788024721965
Termín:
Pořadí vydání:3. rozšířené a aktualizované
Místo:Praha
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):296
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha
Edice:Expert

Anotace

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, informace o působení barev, příklady používaných psychologických metod a technik. Publikace vám též odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.