67%
Reklama
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 978-80-251-2300-3 |
EAN: | 9788025123003 |
Termín: | 15.05.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 176 |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Rádi byste provedli reklamní kampaň vlastními silami? Nebo potřebujete tendrem vybrat tu „pravou“ reklamní agenturu, která vám za odpovídající cenu zrealizuje účinnou propagaci? A jak zkontrolovat, že reklama splnila očekávání? Na tyto a řady dalších otázek odpovídá zasvěceně kniha od českého autora. obsahuje 200 užitečných tipů a rad. Věnuje se příkladům a zkušenostem z domácího prostředí, ale i ze světa.
Žánr a kategorie knihy Reklama
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |