83%

Public Relations

978-80-7367-596-7
978-80-7367-596-7
Autor:
Podtitul:Základní teorie, praxe, kritické přístupy
Originál:Public Relations
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání angličtina angličtina
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7367-596-7
978-80-7367-596-7
Nakladatel:Portál
ISBN:978-80-7367-596-7
EAN:9788073675967
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Překladatel:Petr Antonín
Editor:Tomáš Vystrčil
Typograf:Jana Mrázková
Rozsah (počet stran):344
Formát (výška x šířka):230 x 160 mm
Vazba:pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Materiál:kniha

Anotace

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.

Žánr a kategorie knihy Public Relations

Naučná » Společenské vědy