78%
Marketingové řízení komerční pojišťovny
Nakladatel: | Masarykova univerzita |
ISBN: | 978-80-210-4799-0 |
EAN: | 9788021047990 |
Termín: | 20.02.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 210 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Poznatky pojistné teorie i praxe ukazují, že marketingové řízení komerční pojišťovny je vrcholovým managementem na pojistném trhu České republiky realizováno na rozdílné úrovni. Proto se publikace zaměřuje na rozšíření znalostí čtenářů o poznatky z řízení komerční pojišťovny v podmínkách pojistného trhu České republiky. Důraz je položen na strategické řízení a uvedení vybraných tržních strategií využitelných komerčními pojišťovnami v procesu strategického řízení, jednotlivé nástroje marketingového mixu, marketingovou komunikaci s klientem a řízení vztahů se zákazníky.
Žánr a kategorie knihy Marketingové řízení komerční pojišťovny
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |