66%
Guerilla marketing
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 978-80-251-3546-4 |
EAN: | 9788025135464 |
Termín: | 18.07.2011 |
Pořadí vydání: | 2. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 499 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 167 mm |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem - jeho kniha, kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci.