66%

Guerilla marketing

978-80-251-2472-7
978-80-251-2472-7
Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Guerilla marketing
Guerilla marketing
Nakladatel:Computer Press
ISBN:978-80-251-3546-4
EAN:9788025135464
Termín:
Pořadí vydání:2.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):499
Formát (výška x šířka):225 x 167 mm
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem - jeho kniha, kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci.