Anotace
Pokud se domníváte, že blogy jsou pouze pro zábavu několika nadšenců nebo zveřejňování fotografií domácích mazlíčků, raději svůj názor přehodnoťte. Firmy již pronikly do „blogosféry“ a blogy rychle získávají na popularitě jako poměrně levný a překvapivě účinný marketingový nástroj. Současně hrají významnou roli v public relations i zákaznických službách. Kniha je praktickým návodem k tomu, jak vaše nápady rychle a efektivně umístit do blogosféry. Autoři DL Byron a Steve Broback, skuteční veteráni ze světa blogování, volí neformální tón a ryze praktický přístup. Prezentují užitečné metody, nástroje a nápady, které pomohou velkým korporacím, které o zavedení blogu právě uvažují, stejně tak jako drobným živnostníkům s omezenými prostředky na budování vlastní značky. Kniha je praktickým návodem k tomu, jak můžete pomocí blogů propagovat svoji značku, zvýšit prodej výrobků a diskutovat se zákazníky. Blogy již dávno nejsou doménou několika nadšenců. Své blogy dnes mají i úctyhodné korporace jako je Boeing nebo General Motors. V knize se dozvíte, jak se vydat na někdy trnitou cestu blogování a jak v této oblasti dosáhnout úspěchu. Zjistíte, jak vytvořit a zveřejnit blog, který se hodí k vašemu druhu podnikání. Dozvíte se, jak díky vhodnému návrhu a obsahu bude právě váš blog vynikat nad ostatními. Budete upozorněni na chyby, kterým se vyhnout, i na nástroje, které lze použít.
Žánr a kategorie knihy Blogy: Publikuj a prosperuj