Reklama
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-2001-2 |
EAN: | 9788024720012 |
Termín: | 2007 |
Pořadí vydání: | 2. aktualizované a rozšířené |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 184 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Edice: | Manažer |
Anotace
Nové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Cílem nového vydání je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu ''správnou'' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu. Přestože se kniha věnuje z větší části reklamě, je určena všem zájmecům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.