91%
Vysoce efektivní marketingový plán
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-1999-3 |
EAN: | 9788024719993 |
Termín: | 03.08.2007 |
Pořadí vydání: | 1. |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Překladatel: | Jiří Rezek |
Rozsah (počet stran): | 148 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Vazba: | brožovaná bez přebalu lesklá |
Materiál: | kniha |
Edice: | Manažer |
Anotace
Ať jste malý podnikatel nebo velká firma, tento praktický průvodce vám v 15 krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch ve vašem byznysu. Dozvíte se, jak zastavit plýtvání peněz na marketingové aktivity, které nemají šanci, identifikujete překážky, které vám stojí v cestě, a zjistíte, jak je překonat. Pochopíte, proč lidé kupují právě vaše výrobky či služby, a inspirujete se úspěchy jiných. Vysoce efektivní marketingový plán je jednoduchý, přímý, ale neobyčejně účinný... a skutečně funguje. Nechte ho, aby pro vás dělal zázraky.
Žánr a kategorie knihy Vysoce efektivní marketingový plán
Odborná a technická literatura » Podnikání » Prosperita firmy | |
Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama |