Manažerská ekonomika
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-1992-4 |
EAN: | 9788024719924 |
Pořadí vydání: | 4. aktualizované a rozšířené |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 464 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
Nové vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách, seznámíte se s veličinami charakterizujícími hospodářskou činnost firmy a majetkovou a kapitálovou výstavbu firmy. Dále zjistíte, co obnáší založení podniku, sdružování podniků a internacionalizace podnikových činností, sanace a zánik podniku. Celý text aktualizován v souvislosti s novými právními úpravami a daňovými změnami. Nově se dozvíte o metodách oceňování podniku, harmonizaci účetnictví, opcích, o nových druzích kalkulací, strategickém podnikovém plánu i aplikacích bilančních pravidel. V publikaci nechybí ani soutěžní právo, offshorové společnosti, zřizování firem v EU a mimo tento prostor, audit podniku a jeho operací. Kapitola o inovacích bude doplněna o financování inovačního procesu včetně z fondů EU, evaluaci inovací, bariéry inovací aj.