71%
Marketingová komunikace
Nakladatel: | Oeconomica |
ISBN: | 978-80-245-1601-1 |
EAN: | 9788024516011 |
Termín: | 31.12.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 176 |
Formát (výška x šířka): | 297 x 210 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Publikace se zabývá atraktivní oblastí marketingu, marketingovou komunikací. Je srozumitelným a čtivým uvedením do světa reklamy, public relations, podpory prodeje, direct marketingu a osobního prodeje. Provází čtenáře vytvářením efektivní strategie marketingové komunikace, věnuje se volbě vhodných médií, dotýká se hodnocení jejího efektivního fungování. Kromě tradičně využívaných komunikačních nástrojů se věnuje i moderním trendům v marketingové komunikaci. Výklad je doplněn příklady z praxe a názornými ukázkami. Celý text byl konzultován s mnoha odborníky z praxe.
Žánr a kategorie knihy Marketingová komunikace
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |