Efektivní vzdělávání zaměstnanců
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-3651-8 |
EAN: | 9788024736518 |
Termín: | 14.03.2011 |
Pořadí vydání: | 2., aktualizované a rozšířené |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 240 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Vazba: | brožovaná bez přebalu lesklá |
Materiál: | kniha |
Edice: | Manažer |
Anotace
Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se v dnešní době neobejde žádná firma, která chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Manažeři a personalisté se v této praktické a srozumitelné knize dozví, jak zkvalitnit procesy podnikového vzdělávání tak, aby více a lépe přispívalo k rozvoji jednotlivců, týmů, organizačních jednotek a celého podniku, a tím pomohlo úspěšně realizovat strategii firmy. Majitelům firem a manažerům kniha pomůže při rozhodování o investicích do lidského kapitálu a při navrhování rozvojových vzdělávacích projektů. Nové vydání této úspěšné knihy je doplněno například o problematiku intelektuálního, sociálního a strukturálního kapitálu a efektivní využívání lidského kapitálu, nově přibližuje doplňkové efekty vzdělávání na kulturu organizace. Autoři dále obohatili a rozvinuli přístup v hodnocení investic do rozvoje lidí pomocí ROI, nově se zabývají vzděláváním jako nástrojem v řízení talentů (talent management) nebo investicemi do lidského kapitál
u a jejich vlivem na konkurenceschopnost firmy či významem vzdělávání v období hospodářské krize. Kniha nabízí nejaktuálnější myšlenky a přístupy pro určení potřeb vzdělávání a pro návrh, realizaci a vyhodnocování vzdělávacích aktivit. Podrobně charakterizuje jednotlivé procesy podnikového vzdělávání od identifikace a analýzy vzdělávacích potřeb až po realizaci vzdělávání. Zvláštní důraz je kladen na vyhodnocování dopadů vzdělávacích programů, což je důležité pro zvýšení efektivnosti investovaných prostředků do vzdělávání. Autoři v knize vycházejí ze svých zkušeností lektorů a konzultantů, dlouholeté praxe ve firemní sféře, zahraničních zkušeností a působení na univerzitní půdě. Kniha je určena zejména manažerům, personalistům, trenérům, lektorům a majitelům firem.