67%
Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-160-7 |
EAN: | 9788072611607 |
Termín: | 27.02.2008 |
Pořadí vydání: | 2. rozšíř. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 196 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Anotace
Další vydání knihy představuje to nejlepší z nových trendů v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Autor ukazuje praktické aplikace efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními, sleduje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu a nově se zabývá i komunikací v retailových řetězcích. Druhé vydání knihy přináší - slovem i obrazem v podobě 16stránkové barevné přílohy - ty nejlepší příklady z jednotlivých komunikačních oborů, včetně kampaní, které byly oceněny v mezinárodních soutěžích.
Žánr a kategorie knihy Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |