90%

Marketing v pojišťovnictví

978-80-210-4538-5
978-80-210-4538-5
Podtitul:Distanční studijní opora
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-210-4538-5
978-80-210-4538-5
Nakladatel:Masarykova univerzita
ISBN:978-80-210-4538-5
EAN:9788021045385
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):90
Formát (výška x šířka):297 x 210 mm
Vazba:brožovaná
Materiál:kniha

Anotace

Distanční studijní opora je určena pro studující oboru Finančního podnikání, bakalářského kombinovaného studijního programu a programu Celoživotního vzdělávání. Studiem textu „Marketing v pojišťovnictví“ se čtenáři seznámí s marketingovou koncepcí řízení v oblasti pojišťovnictví, s vývojem marketingu ve službách a v pojišťovnictví, s marketingovým procesem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a s řízením vztahů se zákazníky. Znalosti získané studiem uvedeného textu jim umožní orientovat se v nabídce pojistných produktů z pohledu marketingového způsobu řízení a uplatňování nástrojů marketingového mixu.

Žánr a kategorie knihy Marketing v pojišťovnictví

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy