91%
Kreativní management v praxi
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-1737-1 |
EAN: | 9788024717371 |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 136 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
Publikace určená všem vedoucím pracovníkům s přímými podřízenými poskytuje praktickou příručku pro jednání a komunikaci se svými lidmi v nejčastějších situacích. Dokonale poskytne návod, jak sdělit a zadat úkoly, jak předat potřebné informace, jak přesvědčit, motivovat, ovlivňovat, delegovat, zapojovat do rozhodování, jak komunikovat se skupinou s jednotlivcem. Nabídne rady, jak se vyhnout krizovým situacím, eventuelně jak je řešit, pokud nastanou. Kniha obsahuj tolik oblíbené praktické příklady, návody a doporučení.
Žánr a kategorie knihy Kreativní management v praxi
Naučná » Kariéra a rozvoj » Vedení lidí v praxi |