99%

Management hodnotových inovací

978-80-7261-164-5
978-80-7261-164-5
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7261-164-5
978-80-7261-164-5
Nakladatel:Management Press
ISBN:978-80-7261-164-5
EAN:9788072611645
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):240
Vazba:lepená brožura, obálka s chlopněmi
Materiál:kniha

Anotace

Přední odborník na hodnotový management v první části knihy charakterizuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a přínosy větší integrace výrobce se zákazníkem při spoluvytváření tzv. jedinečné hodnoty pro zákazníka. Ukazuje, jak procesy maximalizace hodnoty pro zákazníka, uskutečňované metodickými nástroji a postupy hodnotového managementu, vyúsťují v hodnotové inovace. V druhé části knihy se pak autor věnuje zejména charakteristice šesti druhů strategie managementu inovací, kde mají klíčovou roli hodnotové inovace. Kniha je určena pro střední a vrcholový management výrobních podniků a pro studenty ekonomických oborů vysokých škol.

Žánr a kategorie knihy Management hodnotových inovací

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod