Psychologie pro ekonomy a manažery
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-3809-3 |
EAN: | 9788024738093 |
Termín: | 23.01.2012 |
Pořadí vydání: | 3. aktualizované a doplněné |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 264 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
Nové vydání oblíbené publikace připravily zkušené autorky z katedry psychologie a sociologie řízení na VŠE v Praze. Kniha je určena zejména studentům vysokých škol, manažerům, personalistům a psychologům. Třetí vydání je doplněno především o nové příklady a údaje z praxe, aktualizována je problematika bezpečnosti práce, metody motivace a stimulace pracovníků, otázky problémového jednání pracovníků a další témata. Díky knize se dozvíte, jak pracovní prostředí ovlivňuje výkon a výkonnost pracovníka, jeho spolehlivost a únavu, a jak pracovní podmínky pro člověka optimalizovat. Dále se seznámíte s tím, jaký je vztah mezi osobností jedince a jeho předpoklady pro práci a jak s ohledem k tomu vybírat pracovníky. Velkou pozornost autorky věnují mezilidským vztahům na pracovišti. V knize jsou vysvětleny i základní psychologické pojmy, přiblíženy nejdůležitější psychologické směry a metodologie.