Psychologie pro ekonomy a manažery
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 80-247-1706-9 |
EAN: | 9788024717067 |
Termín: | 19.09.2006 |
Pořadí vydání: | 2. přepracované a aktualizované |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 256 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Vazba: | brožovaná bez přebalu lesklá |
Materiál: | kniha |
Edice: | Manažer |
Anotace
Zcela přepracované a aktualizované vydání čtivé publikace z pera autorek z katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze přichází na trh se novou, výrazně přehlednější strukturou textu. Dozvíte se, jak pracovní prostředí ovlivňuje výkon a výkonnost člověka, jeho spolehlivost a únavu i jak pracovní prostředí a režim práce pro člověka optimalizovat. Dále se seznámíte s tím, jak osobnost člověka ovlivňuje jeho předpoklady pro práci, jak vybírat pracovníky na základě poznání jejich osobnosti, jak lze pracovníky motivovat a zvyšovat jejich pracovní spokojenost. Velká pozornost je v knize věnována mezilidským vztahům na pracovišti – osobnosti a působení manažera, komunikaci v organizaci, stimulaci, motivaci a hodnocení pracovníků a fungování pracovní skupiny. V knize jsou vysvětleny také základní psychologické pojmy, přiblíženy základní psychologické směry a metodologie. Srozumitelný a čtivý text je doplněn zajímavými příklady. Kniha je určena zejména studentům vysokých škol, manažerům, personalistům, lektorům a psychologům.