90%

Moderní marketing

Moderní marketing
Moderní marketing
Autoři:, Philip Kotler, Gary Armstrong, Veronica Wong
Originál:Principles of marketing
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání angličtina angličtina
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Moderní marketing
Moderní marketing
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-1545-2
EAN:9788024715452
Termín:
Pořadí vydání:4. evropské
Místo:Praha
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Překladatelé:Jana Langerová, Vladimír Nový
Rozsah (počet stran):1048
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha
Edice:Expert

Anotace

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.

Žánr a kategorie knihy Moderní marketing

Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama