90%
Moderní marketing
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-1545-2 |
EAN: | 9788024715452 |
Termín: | 11.10.2007 |
Pořadí vydání: | 4. evropské |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 1048 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Edice: | Expert |
Anotace
Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.
Žánr a kategorie knihy Moderní marketing
Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama |