78%

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-1535-3
EAN:9788024715353
Termín:
Pořadí vydání:1.
Místo:Praha
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):280
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Vazba:brožovaná bez přebalu lesklá
Materiál:kniha
Edice:Manažer

Anotace

Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy.

Žánr a kategorie knihy Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Odborná a technická literatura » Podnikání » Prosperita firmy
Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama