81%

Telemarketing v praxi

Telemarketing v praxi
Telemarketing v praxi
Autor:
Podtitul:Jak profesionálně telefonovat se zákazníky
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Telemarketing v praxi
Telemarketing v praxi
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-3928-1
EAN:9788024739281
Termín:
Pořadí vydání:2. aktualizované a rozšířené
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):224
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu. Ve zcela nové kapitole se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora z hlediska osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jednání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu ukázek, příkladů i praktický slovníček pojmů.