81%

Telemarketing v praxi

Telemarketing v praxi
Telemarketing v praxi
Autor:
Podtitul:Jak profesionálně telefonovat se zákazníky
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Telemarketing v praxi
Telemarketing v praxi
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-1536-0
EAN:9788024715360
Termín:
Pořadí vydání:1.
Místo:Praha
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):224
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Vazba:brožovaná bez přebalu lesklá
Materiál:kniha
Edice:Manažer

Anotace

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům. Autorka a řada spolupracovníků s mnohaletými zkušenostmi z předních telemarketingových firem připravili praktickou příručku plnou konkrétních rad, osvědčených a vyzkoušených postupů a reálných příkladů z telemarketingu v českém prostředí. Podrobně a se zaměřením do praxe se dozvíte o telefonické komunikace a různých formách telemarketingu: od poskytováním základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po specifické formy telefonních hovorů, např. welcome calls, krizové hovory či komunikaci s médii. Zvláštní kapitola je věnována vymáhání pohledávek a struktuře vymáhacího hovoru. Dozvíte se také, jak řešit obtížné situace, jak zvládnout agresivitu, pasivitu, manipulaci a jak komunikovat s problémovými typy klientů. Manažeři call center a klientských center zjistí, jak vybírat pracovníky do call center, jak je motivovat, hodnotit, kontrolovat a koučovat. Celá příručka je plná praktických ukázek, např. příkladů správných a špatných reakcí či příkladů námitek a jejich řešení. Obsahuje také slovníček pojmů a jedinečně přílohy, např. ukázku standardů komunikace, skripty telefonních hovorů, přepis hovoru a jeho analýzu či hodnotící formuláře.