78%

Marketing management

Marketing management
Marketing management
Autoři:, Kevin Lane Keller
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Marketing management
Marketing management
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-1359-5
EAN:9788024713595
Pořadí vydání:12.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):792
Formát (výška x šířka):260 x 210 mm
Materiál:kniha

Anotace

Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za dosud nejlepší vydání této ''bible'' marketingu. V Česku kniha navíc vychází poprvé jako zcela plnobarevná. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují například problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management), přibližují nejnovější trendy marketingového řízení a přinášejí velké množství aktuálních příkladů z firemní praxe.