Manažerská psychologie
Nakladatel: | Grada Publishing |
ISBN: | 978-80-247-4221-2 |
Termín: | 31.08.2015 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 344 |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci a jimž může sloužit i pro samostatné studium. Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Všechny úspěchy, veškerý rozvoj jsou však závislé na tom, jak pracujeme s lidmi. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i své spolupracovníky. Zvládání sebe sama, porozumění sobě, ale také jiným lidem, je bráno jako něco okrajového, bezproblémového, případně nevýznamného. Opak je ale pravdou.