78%
Eticko-filozofický aspekt výchovno-vzdelávacieho procesu
Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci |
ISBN: | 978-80-244-2027-1 |
EAN: | 9788024420271 |
Termín: | 31.07.2008 |
Pořadí vydání: | 1. |
Rozsah (počet stran): | 160 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
V monografii autor předkládá filozoficko-duchovní dimenzi osobnosti s konkrétním pohledem na učitele, který jako profesní osobnost realizuje výchovně-vzdělávací proces. Jde o to, aby se zvýraznila elementární zkušenost, že lidský etos je ve své nejfascinující modifikaci etosem tvořivým, ne reprodukovaným. Opravdový etický čin ve výchovně-vzdělávacím procesu je jako čin umělce, což znamená objev a tvorba.
Žánr a kategorie knihy Eticko-filozofický aspekt výchovno-vzdelávacieho procesu
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |