Chytře vedená prodejna
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-4162-8 |
EAN: | 9788024741628 |
Termín: | 04.05.2012 |
Pořadí vydání: | 3. aktualizované a rozšířené |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 200 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejní tým? To vše a mnohem více se dozvíte v této ojedinělé knížce, jejíž třetí vydání obsahuje kromě řady nových praktických rad a užitečných poznámek především znamenité nápady, strategie a taktické myšlenky, které posunuly nejúspěšnější maloobchodníky na vrchol. Objevte tajemství stojící za úspěchem těch největších a nejlepších a učte se od nich. Autor jim položil prostou otázku: ''Díky čemu jste tak dobří?'' Odpovědi jsou více než inspirující a tato kniha vám ukáže, jak je aplikovat v praxi. Knížka je určena majitelům a vedoucím prodejen, manažerům i prodavačům, kteří se chtějí stát opravdu úspěšnými profesionály.