78%
Inovativní marketing
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 80-247-0921-X |
EAN: | 9788024709215 |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 200 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.
Žánr a kategorie knihy Inovativní marketing
Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama |