77%
10 smrtelných marketingových hříchů
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 80-247-0969-4 |
EAN: | 9788024709697 |
Termín: | 15.11.2004 |
Pořadí vydání: | 1. |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 140 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Edice: | Manažer |
Anotace
Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.
Žánr a kategorie knihy 10 smrtelných marketingových hříchů
Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama |