77%

10 smrtelných marketingových hříchů

10 smrtelných marketingových hříchů
10 smrtelných marketingových hříchů
Autor:
Podtitul:Jak je rozpoznat a nespáchat
Originál:Ten deadly marketing sins
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání angličtina angličtina
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
10 smrtelných marketingových hříchů
10 smrtelných marketingových hříchů
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:80-247-0969-4
EAN:9788024709697
Termín:
Pořadí vydání:1.
Místo:Praha
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Překladatelé:Josef Malý, Jiří Adamík
Rozsah (počet stran):140
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Vazba:brožovaná
Materiál:kniha
Edice:Manažer

Anotace

Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.

Žánr a kategorie knihy 10 smrtelných marketingových hříchů

Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama