Anotace
Monografie, rozdělená do šesti tematických bloků, řeší problematiku vytváření komunikačních kompetencí u žáků, u nichž se projevuje narušení komunikační schopnosti v období základního vzdělávání. První blok se věnuje logopedickým aspektům ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, ve druhém bloku je řešena problematika intervence u sluchově postižených žáků, blok třetí se týká rozvoje komunikačních kompetencí u žáků se specifickými poruchami učení. Ve čtvrtém bloku jsou zastoupeny příspěvky z oblasti výuky cizím jazykům v ZŠ se zřetelem na žáka s narušenou komunikační schopností, pátý blok je věnován pohledu na komunikaci žáků se zdravotním postižením. V šestém bloku jsou zpracována témata výuky české literatury žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ZŠ.
Žánr a kategorie knihy Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability