74%
Obchod v České republice - struktura a změny
Nakladatel: | Oeconomica |
ISBN: | 978-80-245-1442-0 |
EAN: | 9788024514420 |
Termín: | 10.12.2008 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 54 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Materiál k workshopu Katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací VŠE v Praze pořádaného v rámci výzkumného záměru Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze ""Governance v kontextu globalizované společnosti a ekonomiky"", č. MSM62138439909. Součástí brožury je CD.
Žánr a kategorie knihy Obchod v České republice - struktura a změny
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |