77%

Intuitivní marketing

978-80-7261-165-2
978-80-7261-165-2
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7261-165-2
978-80-7261-165-2
Nakladatel:Management Press
ISBN:978-80-7261-165-2
EAN:9788072611652
Termín:
Pořadí vydání:2.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):140
Formát (výška x šířka):205 x 145 mm
Vazba:lepená brožura, obálka s chlopněmi
Materiál:kniha

Anotace

Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe

Žánr a kategorie knihy Intuitivní marketing

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod