77%
Intuitivní marketing
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-165-2 |
EAN: | 9788072611652 |
Termín: | 21.02.2007 |
Pořadí vydání: | 2. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 140 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Anotace
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe
Žánr a kategorie knihy Intuitivní marketing
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |