83%
Arts Marketing
Nakladatel: | Oeconomica |
ISBN: | 978-80-245-1276-1 |
EAN: | 9788024512761 |
Termín: | 12.12.2007 |
Pořadí vydání: | 1. |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 244 |
Formát (výška x šířka): | 297 x 210 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Text se věnuje marketingu, na kulturu, umění, kulturní dědictví a jeho součásti se dívá z tržního hlediska, považuje je za produkt, který je nabízen zákazníkovi. Uváděný marketingový pohled v žádném případě nenahrazuje ani nepopírá klasifikace, přístupy a termíny používané ve specializovaných vědních oborech kulturologie, muzeologie a knihovnictví.
Žánr a kategorie knihy Arts Marketing
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |