Makroekonomie
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-219-2 |
EAN: | 9788072612192 |
Termín: | 03.09.2010 |
Pořadí vydání: | 2. aktual. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 640 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Materiál: | kniha |
Anotace
Učebnice makroekonomie pro studenty ekonomických fakult vysokých škol, která se přednostně zaměřuje na moderní makroekonomické koncepce. Text pokrývá všechny tři základní části makroekonomie: dlouhodobý ekonomický růst, krátkodobé hospodářské fluktuace a monetární teorii. Uvedené procesy jsou vysvětlovány pomocí reprezentativních modelů moderní makroekonomické teorie, které jsou využity k hodnocení účinků různých typů hospodářské politiky (zejména pak monetární a fiskální politiky). Druhé vydání přitom již reaguje řadou dat a dílčích analýz na recesi roku 2009. S ohledem na charakter hospodářství České republiky je přitom kladen důraz na rozbor fungování malé a otevřené ekonomiky.