75%
Marketing hotelových služeb
Nakladatel: | Ekopress |
ISBN: | 80-86929-05-1 |
Termín: | 11.05.2006 |
Pořadí vydání: | 2. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 158 |
Formát (výška x šířka): | 238 x 165 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Publikace Marketing hotelových služeb pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol, stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům, pohybujícím se v oblasti hotelové praxe a cestovního ruchu
Žánr a kategorie knihy Marketing hotelových služeb
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |