79%
Management inovačních aktivit
Nakladatel: | PROFESSIONAL PUBLISHING |
ISBN: | 80-86946-10-X |
Termín: | 06.05.2006 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 440 |
Formát (výška x šířka): | 245 x 175 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Materiál: | kniha |
Anotace
Bez inovačních aktivit není možný úspěšný rozvoj firmy. Autor prování v knize čtenáře všemi problémy inovací (Podmínky podnikatelského úspěchu inovace., Volba vhodného rozsahu inovačního podnikání., Rentabilita investic do inovačních záměrů., Role manažerů v inovačním podnikání). Ojedinělá kniha na našem trhu.
Žánr a kategorie knihy Management inovačních aktivit
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |