82%
Moderní management v teorii a praxi
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-232-1 |
EAN: | 9788072612321 |
Termín: | 03.09.2013 |
Pořadí vydání: | 3. rozšíř. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 360 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Materiál: | kniha |
Anotace
Kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů vymezuje hlavní témata, pojmy a úkoly managementu a přináší přehled jeho hlavních ""škol"". Seznamuje se strukturou a s typickým obsahem manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským funkcím a podává úplný přehled směrů současného managementu a také řadu doporučení, jak uplatňovat nástroje moderního managementu v podmínkách nepřetržitých kritických změn. Kniha je proto vhodná jak pro pracovníky podnikové praxe, tak i pro studenty VŠ, VOŠ i SŠ a pro účastníky různých manažerských programů.